Det skall bli mer...


Jag har idag fotat kläder och plädar. Lite brist på dagsljus så det gäller att passa på när det går, men kul är det. Jag har en provdocka som har modellat i allt ifrån avslappnade tunikor till svarta dressade kläder. Hon passar i allt! Jag avundas hennes getingmidja..
Ambitionen är att lägga upp kläderna imorgon i shopen, vi får se hur det går. Mycket tid ligger i redigering av bilder. Jag praktiserar learning by doing, så förhoppningsvis blir bilderna bättre och bättre.

Jag önskar jag kunde klona mig för det finns så mycket mer att visa i shopen, tålamod för er och mig..
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: annika edin

Hej AK ! Tycker din websida är bra.Den är enkel och överskådlig .Har inte så mkt erfarenhet själv men jag tyckte att den är överskådlig och se vad fort det går att lära.Livet är kul med nya saker.

Det var lite nya grejer redan idag så jag kommer nog att gå in lite då och då.Vore bra att se rullbordet i det mörkare träslaget också men det har du nog inte hunnit med ännu.

Jag var inne igår på postens hemsida och hittade en rolig julkortstjänst, ni får se så småningom...God natt och ha det bra kompis!Lycka till Annika

2008-12-08 @ 22:26:25
Postat av: Lena

Grattis, vad duktigt du har varit! Den ser snygg, enkel och inbjudande ut. Kram Lena

2008-12-09 @ 08:19:42
Postat av: Anna-Karin

Tack Lena!

Det är spännande att bygga upp en butik även så här, teknikens under det mesta går ju att göra bara man vet vad man skall fråga om..Ps. Jag har ändrat det lusläsaren kunde hitta..

kram ak

2008-12-09 @ 15:16:40
URL: http://cancaninterior.com
Postat av: Anna-Karin

Hej Annika!

Det här är ju riktigt kul..schysst feedback och allt! Vet du det finns en bild på Roller i valnöt, men kanske det är lite otydligt när det finns fler bilder att titta på. Jag funderar på lite olika sätt att lösa detta. Tack igen för ordern! Hoppas ni kommer att bli nöjda med dem.

kram ak

2008-12-09 @ 15:35:31
URL: http://cancaninterior.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0