Grytlappar och kakor..

Admin dag! Phu! Men nu är det gjort för den här månaden..inte mitt favoritgöra precis!

Nu har vi fixat till det lite i webshopen, härmed så ligger nu alla artiklar på en sida, så ni inte missar något. Dessutom har det blivit tydligare när det är fler bilder till en produkt. Vad bra med kunder som ger feedback!

Tack kära Kerstin (granne) som kommer in i butiken och bjuder på kakor samt vill ge mig sin vinst på Röda Korsets lotteri, virkade grytlappar! Härligt med människor som Kerstin!
Jag har påbörjat en virkning ifrån Frosta Design, det går fort och jag som inte kan virka-  lär mig i deras virkskola. Toppen!
Kanske en julklapp till.. vi får se!

I Vitahemsblogg kan man vinna just ett virkset som är inköpt hos mig, kul! Kanske även jag skall utlyta sen tävling!


För övrigt så har jag nu erbjudande på Julpynt, eller REA!   Dessa fina ljus kostar nu 35 kr istället för 50kr,   

                    

Att julpynta är för mig lite av ett antiklimax. Jag har som ambition att inte ta fram allt pynt vi sparat på. Det skall bli lite mer harmoniskt och skön stämning..Varje år när jag öppnar lådan med pynt så ligger dom där, tomtarna! Vad göra, barnen vill få fram allt på en gång helst innan 1: a advent. Kanske man borde rensa bort dem innan nästa jul..för vem kan stå emot barn och tomtar?

Må så gott och pynta lagom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0