Formland tur och retur..

Mitt besök på formland var mer än intensivt..Upp i ottan (0400) min kära Per körde mig till Malmö för att där ta formlandexpressen till Herning- några timmar in i Danmark.

Precis som Formex så finns det en hel massa av allt ...jag inte vill se, så det gäller att ta sig en funderare innan för att vara effektiv. Vilka leverantörer som måste besökas för beställningar (alla har inte hemsidor..)  Jag var dock ute efter nya spännande leverantörer vilket innebär att snabba fötter mellan montrarna och en massa broschyrer med hem.

Jag hittade lite nya leveantörer bland annat Tine K, Anordin-träskor, Nicolaj, birch nielsen och eleanor home. Jag ser framemot leveranserna...

Äntligen! Nu har jag funnit  agenten som tar in väskor ifrån Les Cakes de Bertrand i Paris. Min favoritväska som jäg köpte hos Gretas Greddelser i Sigtuna så älskad då färg och mönster är ..bara så ..ja bäst! Jag har letat på många mässor och internet. Problemet är att man inte syr in något märke i väskan så jag har letat i blindo,  nu sprang jag bara på dem. Vilken tur!

Kolla in ..



Vist är de fina! Det görs en kollektion/ år i utvalda tyger och applikationer dessa två är de enda i sitt slag då det är från 2008. Väskan är smart då man kan dra ut axelremmen och visp blir väskan lämplig som arbetsväska, så här..

Man är lite unik med dem, eller hur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0