Nya, fräscha och i mitt tycke suuperläckra- hissgardiner!

Äntligen är de klara, Per och jag har hängt upp butikens hissgardiner- 6st (tog en söndag i anspråk..) Tack Per, du är bäst! Tack till Design Åsa i Ystad som har sytt upp dem, jättebra jobbat!

Gardinerna är gjorda av tyg ifrån Fanny Aronsen i 100% lin- glesvävd. De finns i fantastiska färger (inte bara vitt är snyggt i fönstren). Det fina med tyget är att det ger ett bra ljusinsläpp och samtidigt ramar in förnstret. CanCan butiken har  härliga fönster så det är inte självklart att man hänger gardiner, men den här tiden på året när utemiljön känns kall så gör de stor skillnad.

CanCan säljer tygerna men än så länge har vi inte fått upp dem i webshoppen, kommer så småningom. Om du är intresserad så maila [email protected]

 


Kommentarer
Postat av: [room] by sofie

Hej, jag kommer tyvärr inte till ystad i helgen...men jag lovar att titta förbi din butik snart.

Kul att du gilade min styling av bordet. Du vet när man måste vara kreativ och bara göra något!!!

Kul att du frågar mig om delägarskap, ber att få återkomma...:)

Lycka till på Matmässan, det är super för nätverket!!

SOfie

2009-02-28 @ 11:02:29
URL: http://www.roombysofie.blogspot.com
Postat av: Josefine

Vilken vacker lykta som står i fönstret! Jag undrar lite över priset?

2009-03-03 @ 20:04:12
URL: http://wohnhaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0