2009 nytt år nya tider!


Gott Nytt År Alla!

Jag har bestämt mig.
Det här året 2009 skall bli lungt, skönt och inspirerande! Jag vill landa! 2008 Två flyttar på ett år, uppstart av en butik, uppstart av webb butik, barn i nya skolor och ett barn på internat- flytt hemifrån nästan..Detta år - 2009 är något helt annat. punkt!

Det skall bli så kul jag känner mig laddad efter julens vila och inspirerad, hörde idag talas om något  för mig nytt. Swapping! Vad är detta? Jo vi byter grejer med varann- alltså det jag inte vill ha som du vill och jag vill ha det du inte vill...kan detta fungera. Jag skall ta mig en "tänkare" Kan vara något...

Jag har lagt in lite nytt i butiken. Servis ifrån Agneta Lilvijn..Agneta Line. Det är så läckert! Jag måste ta mer bilder så ni ser..Tänk rustikt och med känsla! Vitt funkar så´i denna snygga serie sommar vinter jul ja..varaktigt och det är ju också miljöok eller hur. Bra produkter som håller länge och jag tröttnar inte.. Här är lite bilder.



Nya är oxå  dessa fantastiska korgar för schysst förvaring.





för idag har jag rensat..Kläder som skall bort, kläder som skall förvaras ( svåra att skiljas ifrån, kanske nästa gång) Att kunna förvara snyggt är en bra investering. I bland måst saker vila sedan är de "rätt" igen och kul att återse..eller inte!
Må så gott! ak 2009-01-04 @ 19:56:37 Permalink

Trackback Kategorier Arkiv RSS 2.0 H�mtar bild..

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg

God fortsättning:)

2009-01-04 @ 20:03:59
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0