CanCan nu på nätet..

Öppet!


Välkomna till min blogg!

Äntligen, hela hösten har gått med arbetet att skapa websopen. Lite antiklimax har jag känt de senaste dagarna över att släppa den lös på internet, men nu är det gjort.  kika in på
www.cancaninterior.com . Skriv gärna en rad om vad du tycker.

Allt är inte på plats utan här kommer att fyllas på produkter var dag. Är du i närheten av Ystad så titta in i butiken. Adress Stora Köpinge Byväg 67 i byn Stora Köpinge. Hos CanCan hittar du möbler, kuddar, överkast etc. samt kläder och smycken..träskor. Ambitionen är att skapa den där butiken som man älskar att kika in i nu och då, ni som upplevt detta vet vad jag menar. Man får en härlig känsla av färg och form och inspireras..för min del gärna till handel oxå..Ok det var min första blogg, nu över till arbetet.
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Anna Johnsson

Nu behöver jag inte springa runt i olika affärer. Allt finns på din sida, tack!

2008-12-22 @ 22:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0