Huset står kvar...

Lite omskakade är vi. Vaknade av att huset skakade, möbler hoppade ungefär som det hade varit på en gungbräda. Historia - värsta skalvet på 100 år i Sverige och vi är i epicentrum...

Huset har dock inte tagit skada bara några lampskärmar som satt på sned. Jordskalv här..och hit har vi flyttat!

Men chansen att vi någonsin får vara med om något liknande igen är minimal så nu kan vi vara lugna!

Tillbaka till julen och julpyssel + pynt.
Hanna har pyntat pepparkakshuset och provsmakar lite..


Så här blev det fint i vårt v-rum. Än så länge inga tomtar här...



Över till dagens arbete i webshopen, fler artiklar som skall in. Kika gärna på gårdagens nya under kategorin belysning. Bla. den här fina golvlampan Oslo wood.



Må så gott!
ak

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej!

Grattis till den inspirerande webshoppen!

Såg på nyheterna om era omskakande upplevelser! Vet att du gillar att vara i centrum men kanske inte i epicentrum?:-) Skämt å sido: jag är glad att det inte ledde till skador och förstörelse. Hoppas att ni nu får en fridfull helg och att det är lugnt i skåne när vi dyker upp till nyår! Föresten vilket fint kort på Hanna och pepparkakshuset! kram Gunilla

2008-12-16 @ 12:19:28
Postat av: Anna-Karin

Hej! Tack för det syster..Gillar dig! kramar ak

2008-12-16 @ 12:41:09
URL: http://cancaninterior.blogg.se/
Postat av: Inredningsgalen

Kul att jag hittade hit, lyssnade på Radio Active då jag hörde eran reklam. Bor så nära men har missat eran butik helt!

2008-12-16 @ 14:29:22
URL: http://www.inredningsgalen.blogspot.com
Postat av: Per

Läskigt med jordskalv, men trevligt att huset står kvar. Måste komma förbi affären, det ser jätteläckert ut

2008-12-16 @ 23:57:59
Postat av: Jenny

Hej!

Nu har jag hittat din blogg också. Kul med bloggande, jag fastnade i det för några månader sen.

Webshopen ser schysst ut, kul med något nytt och fräscht bland alla inredningsbutiker på nätet.



Hoppas du får en trevlig julhelg.

/Jenny

2008-12-19 @ 17:55:21
URL: http://blommorochlantliv.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

´Hej Jenny!

Välkommen! Jo visst är det läckert att få kontakt med kända och okända..Många gånger med liknande intressen och livsstil. Vad gillar du för inredning? Jag tror att det finns stort intresse för det lantliga/romantiska chaby chick. Men kanske man vill se lite andra produkter oxå..Jag är mer modern i min smak och älskar ett schysst tyg eller en udda form..Då går jag igång. Jag skall kika in på din blogg så vi ses!

mvh ak

2008-12-19 @ 18:52:25
URL: http://cancaninterior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0