PÅSK och KONST..



Vilken härlig Påsk det har varit. Goda vänner på besök samt fullt ös i butiken då många är ute på Konstrundan som pågår. Här i Stora Köpinge så har vi i PÄRLBANDET haft både konst från Christel Jonsson samt  Foton av Ulla Nilsdotter Jonsson som har utställning av bilder ifrån Burma. Hos CanCan har konstnär Lena Westerlund sina tavlor Ägget- livgivande energier och Rosor. Gammelgården med blommor och Pynt till försäljning, ja lite av det mesta!

Mest har jag njutit av att äntligen få hem min Charlie från AWARE gymnasiet i Torpshammar, en bra bit bort ..fast egentligen i mitten av Sverige. I dag har vi varit ute och övningskört längs Kustvägen- Löderup och fikat på Backagården. Det känns lite annorlunda att sitta bredvid när sonen kör bilen..tänk vad tiden går..han var ju nyss..

I butiken har jag nu träskor och Highs ifrån a.nordin- super läckra och sköna, tänk snygga bruna sommarben!! Här finns oxå utemöbler ifrån Homebase, nya smycken ifrån Edblad&co, Boxkuddar ifrån Tendance Khmere och alla härliga kuddar ifrån Day Home. Välkomna in och kika och för den delan även handla ..

                      

               

Sist men inte minst i tidningen Lantliv nr 5 är ett reprotage ifrån Calle och Rolf Mikelsons underbara orangeri på sin går i Löderup. Calle och Rolf har verkligen lyckats inreda med kreativa medel och mycket fantasi.. urläckert!!
Må gott!

Kommentarer
Postat av: Jannice

Underbara hemsida och fina saker du har. Vill du kanske vi kan samarbeta. Jag anordnar en tävling och du sponsrar med ngn pryl. Jag skriver självklart om din butik och webbutik osv.



Fundera på det!



Kram

Jannice Wistrand



www.addsimplicity.blogspot.com

2009-04-17 @ 10:47:47
URL: http://www.addsimplicity.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0