ÄLSKAR SKÅNE


Startade morgonen tidigt då Per behövde köras till tåget- ut på nya uppdrag igen. Jag har bestämt mig för att sköta om mig bättre, jag skall börja med långpromeder och bygga vidare på det. Är detta en vanlig tanke så här i början på året..
När jag kör barnen till skolorna så är det ju hur enkelt som helst att stanna till på hemvägen och ta en strandpromenad vid havet..det är bara att göra, eller hur!  Det är så vacker här, jag kan välja på så varierande natur på mina promenader. Stranden, fyledalen och skogen eller Hammarsbackar som böljar och ger benen lite extra och då endast 10 min bort med bilen. Jag älskar Skåne..

I mitt arbete med butiken så är det nu vårens/sommarens produkter som jag jobbar med. Mässorna är på gång och kataloger kommer löpande. Jag har hittat helt underbara hjärtan av fjädrar att hänga i påskriset, hönor till bordsdekoration m.m . Jag skall lägga upp bilder så snart det går. I år äker jag på mässan i Danmark Formland. Den är ny för mig så det skall bli spännande att se vad den går för.
Återkommer med mina intryck i från den.

Jag letar nu för en kunds räkning väggbelysning som passar vid en trappa. Hon vill att det skall vara både upp och ner ljus, vilket ger både stämning och ledljus för smöniga. Jag har hittat dessa vackra Butterfly, vi får se vad hon tycker..


Vad tycker du?
kam ak2009-01-14 @ 10:15:10 Permalink

Trackback Kategorier Arkiv RSS 2.0 H�mtar bild..

Kommentarer
Postat av: Anna

Mycket snygga !

Kram

2009-01-28 @ 11:23:44
URL: http://anisis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0