CanCan;s nya tjänst-sakletaren..

Är nu tillbaka efter någta fantastiska dagar i Stockholm. Höjdpunkten E-learning awards gala på grand där jag var en av utställarna för den nya mobiltjänsten ifrån Telenord. Det var en toppen! Trevliga människor och intressanta samtal. Jag han även med att köpa in nya produkter ifrån Kamelo. Jättefina lampskärmar tillverkade i Sydafrika.
Jag passade även på att hämta inspiration ifrån andra butiker, vad satsar man på nu, hur lägger de upp inredningen utav sina butiker m.m. Det gäller att uppdatera sig och få inspiration och det har jag.

Bäst är dock att äntligen få träffa familjen och mina vänner igen. Tusen tack till er för härliga middagar!
Här är lite bilder på mina nya införvärv:


Kolla in på webshopen då jag har fler nyheter ifrån Kamelo.

På fredan bär det av igen den här gången till Formland i Herning. Jag har inte varit på den mässan förrut så det skall bli kul. Återkommer med intryck och nyheter. Må väl Ak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0