Radio Intervju...

Hej o hå! Nu börjar man bli mediavan...
I söndags blev jag intervjuad utav Charlotte Lauterback på radio Star Fm 101.9, intervjun sänds idag tisdag mellan 11.30-12.00 så jag går och väntar- nervöst- hur blir det..


Intervjun handlar om min nyhet. Sakletar tjänsten hos CanCan. Den lanseras på Grand Hotel i Stockholm nu torsdag 22/1, dé ni..Nej inte riktigt så men nästan jag är med på en gala för e-learning där man nu går ut med Telenords nya tjänst mobilstart och CanCan är en utav några företag som har just den tjänsten. Du kan allså via mobilen nå sakletaren genom att sms:a 72500 och skriva Qtrust cancan. Det är ett mellanslag mellan observera det. Då kommer du till en länk som du kan aktivera för att komma till Sakletaren.

Vad är sakletaren..
Jo jag hjälper till att hitta just den där inrednings produkten du söker. Jag får information (mått, ca pris, stil m.m) och bilder utav dig ( bild där du visar miljön där saken/produkten skall vara) På det viset kan jag söka och komma tillbaka med ett förslag om produkt och var du hittar den. Tjänsten kostar 150 sek /förslag och man når den antingen via mobilen eller via www.cancaninterior.com. Där finns en flik som heter just Sakletaren.

Jag har via min butik CanCan i Stora Köpinge redan hjälpt många kunder och känner stor glädje när det klickar. Det är inte bara via mina leverantörer utan jag letar bland de jag känner till- de är en del..

Naturligtvis så blir det inte alltid att jag kan sälja dessa produkter själv så andra butiker kommer att ha nytta av min tjänst..Därav ett pris för tjäsnten.

Är du nyfiken så kika in och testa!

Här är lyktor som snart skall upp i websopen- sä läckra! De fuknar både inomhus och ute. Det är en hög modell 89 cm och en låg 44 cm- läckert tillsammans. Så håll utkik!
Må väl ak!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0