Valborg och ljus...





vilka dagar vi har haft!! Sommar känsla, visst det går lite fort men jag har passat på att njuta. Hanna har sprungit omkring barbent i shorts eller kjol och visst jag mé..Fast det ser inte lika somrigt ut längre... Jag sitter ute på trappan och njuter läänge på kvällarna och kikar på solnedgången...
på en box kudde ifrån Tendance khmere


I butiken har det kommit leveranser på härliga sommar kjolar och klänningar m.m

     

Jag har även fått in TineK;s härliga lampor som nu hänger fint i butiken.



Lite  vårigt med en glad matta/löpare på bordet i från Rice och den underbara lampan dot från Catarina Larsson




och mina kära klangvaser i förnstret


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0